למידע נוסף:
1-700-70-74-78

איך שומרים על ציפורניים בריאות?

אם את אוהבת ציפורניים טבעיות וחשוב לך לטפח אותן נכון, המאמר הזה עבורך.

תפוח טכנולוגיות ידועה בפיתוח מוצרים מחומרים פעילים, במטרה להעניק לך מראה מטופח וטבעי.

מחזק הציפורניים של תפוח יסייע לך בשגרת היום יום לשמור על ציפורניים ארוכות ומלאות ברק.

אופן השימוש: יש למרוח שכבה דקה, יום כן יום לא, למשך שבועיים.

שימוש במחזק הציפורניים של תפוח בשגרת הטיפוח חשובה, ועם זאת אסור לשכוח שהציפורניים הן שיקוף של המצב הבריאותי של גופך. מחסור בשינה, מחסור בנוזלים ומחסור בוויטמין D, ברזל, סידן, אבץ ואשלגן, יכולים לגרום לציפורניים חלשות וסדוקות.

תסמינים של מחסור בוויטמינים:

  1. ציפורן בצורת כפית הפונה כלפי מעלה – מחסור בברזל ואנמיה.
  2. נטייה לשבירה או התפצלות הציפורניים – מחסור באבץ וכן פעילות יתר או תת פעילות של בלוטת המגן.
  3. אי צמיחה של הציפורניים – מחסור בסידן, מגנזיום, אבץ וברזל.
  4. התרוממות הציפורניים – מחסור בברזל והאטה בחילוף החומרים.

טיפול חיצוני במצבים אלו הוא פתרון זמני ואסתטי. לעומת זאת, תזונה נכונה תעניק הזנה מבפנים שאם תשמרי עליה תאריך ימים. שילוב מזונות עשירים בוויטמינים בתזונה היומית עשויה לחולל פלאים לציפורניים וכמובן גם להרגשה הכללית.

תזונה נכונה לציפורניים בריאות:

  1. מזונות עשירים בברזל:

קטניות – שעועית, אפונה, עדשים.

אגוזים וזרעים – טחינה, זרעי פשתן, שומשום.

ירקות – תרד, תפוחי אדמה, פטריות, סלק.

פירות – שזיפים, תותים, רימון, אפרסמון.

הנבטה והשריה – השריה והנבטה משפרות את ספיגת הברזל ומגבירות את כמות האנזימים בצמח המסייעים לתהליך העיכול ולספיגה נאותה של שומנים, פחמימות וחלבונים. למעשה, ריבוי האנזימים מעכב את תהליך ההזדקנות העור ונזקי הקרינה.

  1. מזונות עשירים בסידן:

קטניות – חומוס, אפונה, לוביה.

אגוזים וזרעים – אגוזי מלך, פיסטוק, צימוקים, טחינה, שומשום, שקדים.

פירות – אפרסק, מלון, תפוח, תמרים, תפוזים, תות, תאנים.

ירקות – סלרי, מלפפון, עגבנייה, בזיליקום, פטרוזיליה, אבוקדו, שומר.

  1. מזונות עשירים באבץ:

טחינה, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, אגוזי קשיו, חומוס, עדשים, קינואה, אורז, שקדים ושיבולת שועל.

  1. מזונות עשירים במגנזיום:

גרעיני חמנייה, שקדים, קשיו, אבטיח, בוטנים, אגוזי פקאן, קמח חיטה מלאה, תרד, אבוקדו, שיבולת שועל, תפוח אדמה (עם הקליפה), סלק, בננה, אורז, כוסמת.

צור קשר

דילוג לתוכן