למידע נוסף:
1-700-70-74-78

איך שומרים על ציפורניים בריאות?

אם את אוהבת ציפורניים טבעיות וחשוב לך לטפח אותן נכון, המאמר הזה עבורך!.

ציפורניים בריאות וטבעיות הוא חלומה שכל אישה מטופחת. מראה אסתטי של הידיים חשוב מאוד למראה החיצוני ולהרגשה הכללית.  אסור לשכוח שהציפורניים הן שיקוף של המצב הבריאותי של גופך. מחסור בשינה, מחסור בנוזלים ומחסור בוויטמין D, ברזל, סידן, אבץ ואשלגן, יכולים לגרום לציפורניים חלשות וסדוקות. לכן חשוב מאוד להעשיר את הגוף במזונות המחזקים את הציפורניים.

תזונה נכונה לציפורניים בריאות:

1.מזונות עשירים בברזל: ברזל נחוץ לגוף שלנו על מנת לספק חמצן לתאים שלנו. מחסור בברזל ישתקף בצורת הציפורן והמראה האסטתי שלה. 

מזונות עשירים בברזל: שעועית, אפונה, עדשים. טחינה, זרעי פשתן, שומשום, תרד, תפוחי אדמה, פטריות, סלק, שזיפים, תותים, רימון, אפרסמון.

2.הנבטה והשרייה – השריה והנבטה משפרות את ספיגת הברזל ומגבירות את כמות האנזימים בצמח המסייעים לתהליך העיכול ולספיגה נאותה של שומנים, פחמימות וחלבונים. למעשה, ריבוי האנזימים מעכב את תהליך ההזדקנות העור ונזקי הקרינה.

3. מזונות עשירים בסידן – סידן הוא מינרל חיוני שהגוף שלנו לא יכול לייצר לעצמו. אחד התסמינים השכיחים למחסור בסידן מתבטא בציפורניים חלשות, שבירות, סדוקות, צמיחה איטית וכד'. תזונה עשירה בסידן היא הכרחית לטיפוח ציפורניים טבעיות ובריאות. 

מזונות עשירים בסידן: חומוס, אפונה, לוביה, אגוזי מלך, פיסטוק, צימוקים, טחינה, שומשום, שקדים.

אפרסק, מלון, תפוח, תמרים, תפוזים, תות, תאנים, סלרי, מלפפון, עגבנייה, בזיליקום, פטרוזיליה, אבוקדו, שומר.

4. מזונות עשירים באבץ – הציפורניים שלנו מורכבות מתא הצומח ומתחלק במהירות, לשם תפקודו התקין הוא זקוק לאספקה קבועה של אבץ. לא סתם אבץ נחשב לחיוני (שני אחרי הברזל) משום שיש  לו תפקיד מפתח בשמירה על הבריאות העור והציפורניים. האבץ אחראי על הפעילות התקינה של למעלה מ- 300 אינזימים בגוף, היוצרים תגובה ביוכימית בגוף החיונית לסינתזה החלבונים, לייצור ההרומונים ולחוזק המערכת החיסונית. 

מזונות עשירים באבץ: טחינה, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, אגוזי קשיו, חומוס, עדשים, קינואה, אורז, שקדים ושיבולת שועל.

5. מזונות עשירים במגנזיום – למגנזיום יש תפקיד הכרחי בתהליך הסינתזה של החלבון ולצמיחת הציפורניים. 

מזונות עשירים באבץ: גרעיני חמנייה, שקדים, קשיו, אבטיח, בוטנים, אגוזי פקאן, קמח חיטה מלאה, תרד, אבוקדו, שיבולת שועל, תפוח אדמה (עם הקליפה), סלק, בננה, אורז, כוסמת.

6. מריחת לק – לק המכיל פיגמנט צבע מכיל 70% כימיקלים שחודרים לתוך הציפורניים פוגעים בהם ומצהיבים אותם. אנחנו בתפוח טכנולוגיות מבינים את הדילמה בין השמירה על בריאות הציפורניים לבין הצורך להעניק לציפורניים מראה אסטתי על ידי מריחת לק. לשם כך פיתחנו את עבורך את בסיס בונדר לציפורן  היוצר שכבת הגנה על הציפורניים מפיגמנט הלק ושומר על עמידות הלק לאורך זמן. הפורמולה מועשרת בעלי סרפד המכיל 25% חלבון, נוגד חמצון, אנטי דלקתי. עשיר בסידן, אשלגן ומינרלים הנחוצים לטיפוח של ציפורניים בריאות.

בסיס בונדר לציפורן

 

7. שימוש באצטון בעת הסרת פיגמנט הלק – האצטון הוא חומר חזק ודליק שמסיר לא רק את הלק, אלא גם את שכבת השומן הטבעית של הציפורן. מומלץ להשתמש באצטון ללא אצטון. 

אנחנו מקווים שהטיפים האלה יסייעו לך בשמירה על הציפורניים הטבעיות שלך. יפה לך טבעי, יפה לך תפוח.

צור קשר

מצטרפים לקהילת תפוח

ונהנים מ-10% הנחה על כל המוצרים באתר כבר בקנייה הקרובה.

דילוג לתוכן