⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

תמצית ג’ינג’ר גרבידול – 60 כמוסות

66.75

כמוסות תמצית ג’ינג’ר גרבידול לבליעה (227 מ”ג) לטיפול בבחילות מתאימות במיוחד נוכח בחילות במועדים לא צפויים ובכוחן אף למנוע את התחלתה של תחושת הבחילות. לנשים בהריון, בחילות במקרה של חולי ולחולי CINV. בטוחות לשימוש בתדירות של כל 4-3 שעות (עד 8 ביממה).

תיאור

תמצית ג’ינג’ר להקלה על בחילות – כמוסות לבליעה:

  • תמצית ג’ינג’ר – מפחיתה בחילות, סחרחורות והקאות, משפרת את כושר הספיגה של המעי ומונעת מצבים דלקתיים.
  • ויטמין B6 – מפחית תחושת עייפות וחולשה.
  • נשים בהריון – להקלה על בחילות במועדים לא קבועים, יש ליטול את כמוסות תמצית הג’ינג’ר כל 4-3 שעות (עד 8 כמוסות ביממה) ובכך לשפר את ההרגשה הכללית.
  • בחילות בנסיעות – לאנשים שסובלים מ”מחלת ים” מומלץ ליטול את כמוסות תמצית הג’ינג’ר בטרם החלו הנסיעה או השיט.
  • בחילות הקשורות לחולי – אצל אנשים עם בעיה בריאותית והתקפי בחילות לא סדירים, נטילה קבועה של הכמוסות תעצור את התקפי הבחילות ותעניק תחושת הקלה בקיבה.
  • בחילות CINV – על בחילות כתוצאה מטיפול כימותרפי ניתן להקל בעזרת הכמוסות לבליעה, ולשפר ולו במעט את ההרגשה ובכך לאפשר לגוף לאגור נוזלים ומזון.

הוראות שימוש

2 כמוסות לבליעה עם מים לפי הצורך .

כל 3-4 שעות עד 8 כמוסות ביום.

פורמולת גרבידול: למניעת בחילות והקאות בהריון

בחילות והקאות תוקפות למעלה ממחצית הנשים ההרות, בשליש הראשון של ההריון. למה הן מופיעות ואיך מתגברים עליהן? הכירו את גרבידול, נוגד בחילה טבעי המבוסס על ג’ינג’ר.

בחילות, עם או בלי הקאות, הן מהתופעות הפחות נעימות של תחילת ההריון. הסטטיסטיקה מראה שלמעלה ממחצית הנשים ההרות יסבלו מהתופעות הללו בשלושת החודשים הראשונים להריון בדרגות חומרה שונות ויש אף כאלה שיסבלו מבחילות לאורך כל ההריון. במקרים קיצוניים יידרשו אשפוז והזנה תוך ורידית, בשל ההקאות התכופות.

בין הגורמים שעלולים להחמיר את תופעת הבחילות, אפשר למנות הריון מרובה עוברים, לחץ רגשי ועייפות, נסיעות תכופות ועוד.

מה גורם לבחילות בהריון ולמה הן עלולות להיות מסוכנות?

תחושת הבחילה בהריון, יכולה להיות תוצאה של השינויים ההורמונליים הכרוכים בו, העלייה ברמות הפרוגסטרון, האסטרוגן וה-HCG (הורמון הנוצר על ידי השיליה בהריון), לצד ירידה ברמות הסוכר בדם. בנוסף, מיוחסת התופעה למחסור בוויטמינים מסוימים, בעיקר B6 (פרידוקסין)  ו- 9B (חומצה פולית), הגורם לגירוי מרכז ההקאה במוח.

לצד הסבל ואי הנוחות שמביאות הבחילות, כשהן מסתיימות גם בהקאות, מדובר במצב מסוכן. הקאות תכופות עלולות להוביל להתייבשות, איבוד מלחים והפרת מאזן החומציות בגוף ולגרום לנזק בריאותי לאם ולעובר.

תזונה נגד בחילות

כדי להקל על הבחילות, חשוב תחילה לבצע שינויים בתזונה. לאכול מנות קטנות אחת לשעתיים או  שלוש, לשתות הרבה מים וחליטות צמחים (בעיקר קמומיל ומרווה יועילו), לצרוך ירקות ופירות רבים, מרקים ומזונות המכילים שומן מהצומח כמו אבוקדו, טחינה, קוקוס ואגוזים. במקביל, מומלץ להימנע ככל הניתן ממזונות מתועשים או מטוגנים, מקפאין וכמובן מאלכוהול.

גרבידול: כמוסות ג’ינג’ר נגד בחילה

במקביל לשינויים בתזונה ובאורח החיים, מומלץ לנסות לטפל בבעיה ולפחות להקל על המצב, אך מבלי להסתכן. נטילת כדורים נוגדי בחילה ממשפחת ה”פרמין” למשל, אסורה בהריון וככלל, עדיף לבחור בתכשיר טבעי.

כזה הוא הגרבידול, כמוסות ג’ינג’ר טבעיות נגד בחילה. קנה השורש של הג’ינג’ר, זנגביל בעברית, צמח עשבוני רב-שנתי מדרום מזרח אסיה, משמש לתיבול ובתרבויות רבות בהיסטוריה גם כצמח מרפא, לטיפול במערכת העיכול ובדלקות.

המחקר המודרני הכיר גם הוא בסגולות הג’ינג’ר ולפי המרכז הארצי לבריאות משלימה ואינטגרטיבית (NCCIH) בארה”ב, ביכולתו לסייע במניעת בחילות והקאות הקשורות בהריון.

כמוסות ג’ינג’ר לבליעה וטבליות למציצה (בטעם הדרים) גרבידול, מבוססות על 100% חומרים טבעיים. התכשיר פועל ביעילות ומהירות ואינו מרדים ומייבש כמו נוגדי בחילה אחרים.

בנוסף לתמצית הג’ינג’ר, מכיל התכשיר ויטמין B6 (פרידוקסין), המפחית את העייפות והתנודות במצבי הרוח. הסינרגיה בין שני הרכיבים גורמת, בנוסף לדיכוי הבחילה, גם להקלה בחומציות היתר של ההריון.  מניעת ההקאות, מגנה מאיבוד נוזלים ומלחים בגוף.

את טבליות המציצה יש ליטול במינון של 1-2 טבליות,  עד 4 פעמים ביום. בכמוסות לבליעה, המינון הוא 2 כמוסות, שניתן ליטול כל 3-4 שעות, עד למקסימום של 8 כמוסות ביום.

גרבידול: בטוח ויעיל

בטיחותה של פורמולת גרבידול אושרה על ידי פרופ’ אשר אור-נוי, מהמרכז לסיכונים להתפתחות עוברים בהריון במשרד הבריאות.

יעילות הפורמולה במניעת בחילות בהריון נבדקה ב-1996 במחקר קליני בבית החולים ליולדות ליס באיכילוב, על ידי פרופ’ דניאל זיידמן ובאישור ועדת הלסינקי. השתתפו 88 נשים הרות שסבלו מבחילות או הקאות בשליש הראשון להריון, שחולקו ל-4 קבוצות לפי חומרת התסמינים.

50% מהנבדקות חשו בשיפור בבחילות בזמן נטילת הפורמולה, 24% נוספים מהנבדקות חשו בשיפור ניכר עם הפורמולה. תוצאות המחקר הראו באופן ברור, שפורמולת גרבידול יעילה מאוד בקרב נשים שסבלו מתופעות של בחילות והקאות לאורך השליש הראשון ולאורך ההריון כולו.

מידע נוסף

גיל

34-18, 35-49, 50+

סוג עור

רגיל

אולי תאהבו גם

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן