⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

אלכוג’ל והשלכותיו על עור הידיים שלנו .

אלכוג’ל, הוא תמיסת ג’ל המכילה אלכוהול שנועדה לשימוש במקרים בהם אין ברז מים וסבון בסביבה הקרובה. כיום בעידן הקורונה כולנו נדרשים לשים דגש רב יותר לנושא ההיגיינה של הידיים, מה שהפך את האלכוג’ל למוצר הנצרך ברמה היום יומית.

אלכוג’ל למה חשוב לשמור על ההיגיינה של הידיים בעזרתו ?

מגע פיזי בין אנשים ובין אנשים לאובייקטים הוא כלי מרכזי בהעברת פתוגניים. לכן הגיינית הידיים היא כלי מרכזי במניעת מחלות ובהעברת זיהומים וחיידקים.

הוכח כי היגיינת הידיים עשויה להפחית, באופן משמעותי בהתפשטות חיידקים וזיהומים. בעידן טרום הקורונה, עובדה זו נקבעה בקרב בתי חולים, כאשר הצוות הרפואי והמבקרים היו נדרשים לחטא את הידיים שלהם כדי למנוע את הפצתם של חיידקים השוררים במחלקות ובסביבת בתי החולים.

כיום ארגוני הבריאות העולמית הגדירו את יעילותו של האלכוג’ל במניעתם של הדבקות במחלות, רק כאשר הוא מכיל 70% אלכוהול.

לשטוף ידיים או למרוח אלכוג’ל ?

ישנם הבדלים חשובים בין שטיפת ידיים עם סבון ומים, לבין השימוש בחיטוי ידיים על ידי אלכוג’ל . סבון ומים מסירים את כל סוגי החיידקים מהידיים, כולל מתכות כבדות, בעוד החיטוי אלכוג’ל פועל על הריגת חיידקים מסוימים על העור. יתרה מזאת לא הוכח מדעית כי האלכוג’ל משמיד את חיידקי הקורונה.

נכון לינואר (2021) עומדת תביעה יצוגית כנגד יצרני האלכוג’ל על הטעיה צרכנים. 

זאת בין היתר, באמצעות יצירת מצג שווא המרמז, במישרין או בעקיפין, על יכולתם של המוצרים להילחם בנגיף הקורונה, ונגיפים וחיידקים אחרים ו/או לחטא אותם ו/או להשמידם, הכל תוך הפרת רישיון משרד הבריאות.

אלכולג’ל שומר עלינו או מזיק לנו ?

חיטוי יתר של כפות הידיים עלול לפגוע בשלמות העור ולתופעת גרד, סדקים, פריחה ועוד. לאורך זמן האלכוג’ל הורס את שכבת השומן הטבעית של העור.

תהליך הטבעי של חילוף התאים בעור מתפקד היטב בסביבה לחה. בעדר לחות התהליך הטבעי של השלת התאים המתים לא מתרחש כשורה והתוצאה עור יבש, קשקשי, מחוספס ונוקשה.  חמור מכך חשיפה ממושכת לחומרי חיטוי פוגעת בחלבוני העור מסירה את הליפידים הבין תאים המגינים על העור ומותירה את שכבת הקרנית חשופה לזיהומים וחיידקים. 

1. האלכוג’ל הוא חומר דליק-מריחה תכופה של אלכוג’ל עם חשיפה לאש עלולה להפוך את הידיים שלנו לדליקות.

2. האלכוג’ל מכיל אלכוהול מסוג אתנול (SD Alcohol 40-B) הגורם לגירוי ומצב אלרגי של העור.

3. שימוש באלכוג’ל בקרב ילדים – שימוש תכוף בחיטוי ידיים גורם לרעילות קטלנית כתוצאה מבליעה בשוגג וספיגה במגע עם העור. בחודשים הראשונים של שנת 2020 האגודה האמריקאית למרכז בקרת רעלים דיווחה על 9504 מקרי חשיפה לחיטוי אלכוהוליים בקרב ילדים עד גיל 12. וקבעו כי כמות אפילו קטנה עלולה לגרום להרעלת אלכוהול בקרב ילדים.

מתי נשתמש באלכוג’ל ?

1. כשאין לנו גישה לסבון ומים.

2. כשהידיים אינם שמנוניות ו/או מלוכלכות.

מהי הדרך הטובה ביותר להגן על העור של הידיים שלנו ?

שמירה על ההיגיינה ככלל והידיים בפרט זהו אלמנט שצריך לשים אליו לב. לכולנו יש אחריות הדדית על אחד אל השני, לכן שטיפת ידיים או שימוש באלכוג’ל, הוא בלתי נמנע בנסיבות הקיימות. לכן חשוב מאוד למרוח קרם ידיים באותה התכיפות שאנחנו שוטפים ידיים או מחטאים אותם.

קרם ידיים קלנדולה של תפוח מועשר בשמנים טבעיים, אשר יעניקו לעור את ההגנה לה הוא זקוק:

אלכוג'ל או חמאת שיאה, על מה אנחנו ממליצים?

שמן קלנדולה –עור ידיים יבש, הוא ללא שכבת ההגנה כנגד חיידקים וזיהומים, לכן חשוב מאוד להזינו בשמן קלנדולה בעל תכונות אנטי דלקתיות המרגיעות עור מגורה.

חמאת שיאה – בהעדר שכבת שומן טבעית מאוזנת, העור זקוק לשכבת הגנה מרדיקלים חופשים. חמאת שיאה מעניקה לעור שכבת הגנה והלחות לה הוא זקוק.

שעוות דבורים – עשיר בוויטמין A אנטי בקטריאלי , מרכך את העור ויוצר שכבת הגנה.

חומצה סטראית – חומר פעיל הממריץ את הדם ומגן עליו מאובדן לחות.

שמן שקדים – משפר את כושר הספיגה, אלסטיות של העור ומעניק לעור מגע רך.

אלוורה – מרגיעה עור יבש ומגורה ומסייעת בהתחדשות העור.

אנו בתפוח ממליצים להחזיק בתיק גם קרם ידיים קלנדולה של תפוח. ולהתמיד למרוח לעיתים תכופות.

/ 5.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן