⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

האם התינוק יונק מספיק חלב? האם החלב שלי מזין מספיק? האם התינוק גדל בקצב המתאים לו?
כל השאלות המטרידות אמהות מניקות.

גוף האישה מייצר בדיוק את התרכובת חלב הטובה ביותר עבור תינוקך. עוד בחדר לידה, כבר בהנקה הראשונה כמות החלב והרכבה מותאם בדיוק לרגע הלידה. התחושה בזמן ההנקה בפעם הראשונה היא שהתינוק יונק על ריק, אך בפועל כמות החלב והרכבה מדויקת לצרכיו

לחלב האם בימים הראשונים לאחר הלידה, קוראים קולוסטרום המצוי בשד החל מהשבוע ה-16 להריון. מרקמו סמיך וצבעו צהבהב. חלב זה חשוב מאוד להתפתחותו התקינה של התינוק, שכן הוא עשיר בנוגדנים המגנים על התינוק מפני זיהומים, צהבת הילוד, בשלות המעי ומונע אלרגיות וריגשיות. 

טיפ חשוב : שגודל קיבתו של התינוק היא כגודל האגרוף שלו, לכן הכמות החלב בימים הראשונים תהיה קטנה. 

4-3 ימים לאחר הלידה – החלב מתחיל לשנות את הרכבו לחלב בוגר יותר, נפח גדול יותר. בשלב הראשון החלב צבעו יהיה לבן כחלחל, עשיר בסוכר וחלבונים. בשלב השני צבעו יהפך ללבן ויכיל שומן. עבור התינוק השומן נחוץ לתחושת השובע ולעליה במשקל. 

טיפ חשוב : גופך מייצר את המזון המדויק והנכון ביותר עבור תינוקך, כאשר יחסר רכיב מהתזונה שלך, הוא יקח את הרכיב מגופך, לכן חשוב מאוד לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת ולהעשיר את הגוף בתרכובת צמחים טבעית.

אנו בחברת תפוח, פיתחנו עבורך בדיוק לתקופה לחוצה זו, מוצר ייחודי – מאמי בסט, עם נוסחא טבעית היעילה להגברתו ולהשבחתו של חלב האם, הודות לשילוב ומינון מדויק של צמחי מרפא.

מאמי בסט – תוסף טבעי

הגברת חלב אם מאמי בסט היא תמצית טבעית המכילה חילבה וצמחים טבעיים לא רק מגבירה את חלב האם, אלא גם מחזקת את היולדת על ידי תרכובת של מיצוי צמחים (Tinktura). תהליך זה מסייע לחומרים הפעילים של הצמחים להיספג במחזור הדם ביעילות ובמהירות.  יעיל במיוחד בתקופות של קפיצות גדילה, לחץ ומחסור שינה של האם. מומלץ לשימוש על ידי יועצות הנקה להגברה והעשרת חלב האם. בעל כשרות מהודרת בד”צ –”בית יוסף”.

חברת תפוח טכנולוגיות מייצרת ומשווקת סדרת מוצרים טבעיים לאם ולתינוק, ללא תרכובות מן החי, ללא חומרים משמרים וללא ניסויים בבעלי חיים. כל תהליכי היצור מנוהלים בתהליכי מעבדה מוקפדים,בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לחברת להעניק לאם ולתינוק את המוצרים הטבעיים היעילים והבטוחים ביותר.

קצב הגדילה של התינוק :

  1. תינוק יונק ותינוק הניזון מפורמולה ניזונים מכמות שונה של מזון שכן, חלב האם מרוכז ועשיר ברכיבים חשובים לגופו. בזמן שתינוק הניזון מפורמולה יאכל כמות גדולה יותר של מזון. כאשר את בוחנת את קצב הגדילה של משקל התינוק, חשוב להשוות את קצב הגדילה של תינוקך לטבלת התינוקות היונקים בלבד (ישנם טבלאות זמינות ברשת) , שכן משקלו של תינוק יונק וניזון מפורמולה שונה לחלוטין. 
  2. חשוב מאוד בעת השקילה גם למדוד את אורכו של התינוק, שכן ישנם מיקרים בהם לא תראה עליה במשקל, הפיצוי יבטא בגובהו.
  3. רכיב הגנטי – גודל ראש, משקל ושאר מדדים יושפעו מהגנטיקה של ההורים, לכן אין צורך להתרגש יתר על המידה, כאשר אחד המדדים אינו עומד בקנה עם טבלת המידות הממוצעת. 
עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן