⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

מוצרים לטיפוח בהריון – להיות יפה בכל שלב!

מוצרים לטיפוח בהיריון, בגלל שתקופת ההריון היא תקופה יפהפייה בחייה של אישה. אולם לתקופה זו ישנן גם השפעות פיזיות שונות, שאינן תמיד נעימות, ובהן סימני מתיחה, בחילות, יובש בעור, פיגמנטציה והתפתחות של צלוליטיס. חשוב מאוד לטפח את העור ולשמור עליו בתקופת ההריון בצורה מתאימה, כדי להישאר תמיד עם מראה זוהר ורענן ולמזער נזקים לגוף

מוצרים לטיפוח בהריון:
בזמן הריון יש להקפיד להשתמש בתכשירים שמתאימים לתקופה זו. בהיעדר כיתוב על התכשיר שהוא מתאים לשימוש בזמן הריון, עלולים להיות בו חומרים שעלולים להזיק לך או לעובר בזמן ההריון. להלן כמה טיפים לשמירה על עור הפנים והגוף בזמן הריון:

עור הפנים

בזמן ההריון העור נוטה לאבד נוזלים וסובל מיובש. תנודות ההורמונים והתפתחות העובר בגופך לוקחים חלק גדול מחומרי ההזנה שעורך זקוק להם. לכן חשוב מאוד שתזיני אותו בלחות ותשמרי על חיוניותו.

סרום ויטמין C – הסרום המועשר בוויטמין C ממריץ את העור מעודד את ייצור סיבי הקולגן ומתקן נזקים מהשמש. מריחת הסרום פעמיים ביום, בבוקר ובערב, תסייע רבות בהגברת הלחות ושמירה על עור פנים בריא.

קרם לחות לפנים בהתאמה אישית – חשוב מאוד להקפיד להזין את העור בקרם לחות לפנים המעושר בוויטמין C ומכיל קרם הגנה מהשמש. SPF25 מגן על העור מקרינת UV ומונע היווצרות פיגמנטציה על גבי העור.

*כאשר יש נטייה “מסכת הריון” יש להיוועץ ברופא עור לפי השימוש במוצרים.

**אין להשתמש במסכות פילינג – עור הפנים והגוון שלו משתנים במהלך ההריון, ואין לקלף אותו עד לאחר הלידה.

מוצרים לטיפוח בהיריון הבטן והירכיים .

מומלץ מאוד למרוח על הבטן קרם למניעת סימני מתיחה כדי למנוע, או להקטין ככל האפשר, את סימני המתיחה הנוטים להתהוות בבטן בזמן ההריון. ככל שמסייעים לעור הבטן להתגמש עוד לפני ההיריון, כך פוחתים הסיכויים להיווצרות סימני מתיחה בזמן ההריון.

לטיפוח עור הגוף (בניגוד לעור הפנים), מומלץ להשתמש בתחליב סבון צלוליטיקס לשיפור מרקם העור. מריחה של סבון צלוליטיקס תוך כדי עיסוי מעגלי של הירכיים, הישבן והירכיים, אשר נוטים להשתנות ולהתרחב במהלך ההריון. התחליב מכיל תערובת של גרגירי צלולוז ותמציות שמנים לניקוי וחיזוק העור ולמיצוק מרקם העור. מעניק לעור רכות קטיפתית (מומלץ גם לאחר הלידה).

הרגליים

במהלך ההריון הרגליים נוטות להתנפח כתוצאה מהמשקל הרב שהגוף צריך לשאת. מומלץ מאוד לנעול נעליים נוחות ולהזין את העור בלחות EXTRA   המועשר בשעוות דבורים. שעוות הדבורים מרככת את העור ויוצרת שכבת הגנה מפני אובדן לחות ופצעים בעור

הציפורניים

בזמן ההריון הציפורניים גדלות מהר יותר. זו אומנם בשורה משמחת אבל לעיתים הגדילה המהירה מלווה בשבירות או בהיווצרות חריצים. לכן השינוי בציפורניים נגרם בגלל ההורמונים שמופרשים בגוף בהריון. אצל חלק מהנשים, ציפורניים שגדלות מהר מדי יכולות להפוך דקות, חלשות, ולהישבר מהר.

לכן אנו ממליצים למרוח באופן קבוע מחזק ציפורניים קרטין המועשר בתמצית סרפד, הדס, חומצות אמינו מחיטה ושמן מעץ הבאובב האגדי, כדי לחזק את הציפורן.

סדרה מוזלת לטיפוח בהריון :

לסיכום, קיימות אפרשויות רבות לשימוש נכון במוצרים לטיפוח בהיריון, עלייך לבחור במה הכי נוח לך להשתמש כדי להגיע לתוצאות שתרצי, כמובן גם לעבור תקופה זאת בבטחה ועם תחושת הקלה, שעשית זאת כמו שצריך.

תוכלי גם לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו לשאלות אישיות 

מוצרים לטיפוח בהיריון נועדו ופותחו למען הרגשתך הטובה בעיקר, גם זאת הסיבה שנשים רבות בוחרות בסדרת המוצרים הזאת.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן