⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

הם כבשו את תעשיית הקוסמטיקה והפכו להיות רכיבים בולטים בקרמים ייעודיים לטיפול באנטי איג`ינג או כפי שעולם הקוסמטיקה המודרנית מכנה אותם, מעכבי הזדקנות העור – Delay Ageing. אחד הרכיבים הפופלארים המטפלים בקמטים הם הפיפטידים. אותם רצפים קצרים של חומצות אמינו אשר מהווים אבני יסוד לחלבונים. אותם פפטידים הנעשה בהם שימוש בעולם הקוסמטיקה, הם בעלי 3-6 חומצות אמינו ותפקידם הוא בעיקר לשמש שליחים אשר מניעים את התאים לפעולות שונות.

אז מהו כוחם של הפפטידים?
האזור הנמצא בין הדרמיס והאפידרמיס ידוע כרווי בחומרים חיוניים למיצוק והידוק העור, למראה הקורן והאחיד של העור, כגון, קולגן, אלסטין למינין ועוד.
עור מתבגר מתאפיין בייצור מוחלש של חומרים אלה, יכולת החלוקה שלו הולכת ופוחתת ועקב כך יורדת היכולת לבצע סינתזה של הקולגן החיוני לעור. נוכחותם של הפפטידים יאיצו ויעודדו את תפקודי העור, יעוררו תהליכי תיקון כגון ייצור סיבי קולגן ואלסטין ואף יתגברו ייצור חומצה היאלרונית המסייעת לרקמה תפוחה ורווית לחות. ניסויים קלינים בינלאומיים מראים כי חל שיפור מהותי במבנה המטריקס בדרמיס. הקמטוטים היטשטשו ותרביות וביופסיות של רקמות עור העידו על עליה מהותית בייצור קולגן.

אז איך זה עובד?
קולטנים הנמצאים במעטפת התא אחראים לזיהוי הפפטידים השונים. באופן מדהים, לכל סוג של פפטיד ישנו קולטן זיהוי משלו. בו בעת שקיים זיהוי של הקולטן את הפפטיד המתאים לו – מתחילה שרשת פעולות ומשימות מוגדרות. דמיינו לעצמכם קבלת מסרון SMS המניע אתכם לפעולה מוגדרת, אותה עליכם לבצע. עם קבלת הודעת המסרון עליכם לצאת לפעולה אקטיבית באופן מיידי.

אז מהו יתרון נוכחותם בתכשירי הקוסמטיקה?
ידוע כי מוצר אפקטיבי, כזה שעושה את העבודה, חייב לאגד בתוכו מוצרים פעילים אשר יחדרו ויגיעו ליעדם, ללא השלכות אלרגניות ורגישויות ושיהיו `עטופים` בנוסחה יציבה לאורך זמן. לפפטידים יש יתרון ממשי בהתחשב בקרטוריונים הנ”ל. גם כשמדובר בחומרים סינטטיים הם בעלי יכולת גבוהה להעצים ולהעשיר חומרים מסורתיים אחרים.
מטריקסיל, דרמקסיל וארגירלין -הם קבוצת הפפטידים הפופלארים ביותר בתעשיית הקוסמטיקה המופיעי בשמות מסחריים שונים. לכל אחד מהם ייעוד אחר מטרקסיל – הוא זה המעודד ייצור סיבי קולגן ואלסטין, דרמקסיל לעומתו, נועד להחליק קמטוטים ואילו ארגירלין, מזכיר פעולת בוטוקס; מחליש את השריר שגורם לקמט וכך מביא ליישורו. מוצרי אנטי איג`ינג המאגדים פפטידים בעצם יתגברו תהליכים טבעיים שקורים בגוף אך נחלשים עם השנים ועם התבגרותנו. ממוקד ייצרו עבודה ממוקדת בעור, ילחמו בשבילכם ויפעלו לשיפור משמעותי לחיטוב ומיצוק תווי הפנים.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן