⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

האם חומצות אלפא הדירוקסיות טובות לעור הפנים שלנו?

גורמים רבים תורמים לאיבוד הברק הטבעי של העור, הופעתם של קמטוטים, גוון עור צהבהב ויבש. כל אלו מתרחשים כאשר בעור יש מחסור בלחות (NMF ), חשיפה לא מבוקרת לשמש, הצטברות של לכלוך ושומן על גבי השכבה העליונה של העור (הקרנית). ככל שהשכבה הקרנית ניזוקה למשך זמן רב יותר, כך גם יורדת היעילות של החומר בין תאי, כך גם יכולת ההבראה והשיקום של העור נפגעים.

כיצד ניתן לשקם את העור ?

הדרך הטובה ביותר לשקם את העור ולתחזקו את העור היא שיטת הפילינג באמצעות חומצות אלפא הידרוקסי (טיפול שנעשה רק על ידי קוסמטיקאית מקצועית) חומצות האלפא הידרוקסי גורמת להמסת הדבק הבין תאי שמחבר בין התאים המתים זה לזה ולשכבת העור החיצונית, הקרנית.

למה להשתמש בחומצות בשגרת הטיפוח שלנו?

כאשר אנחנו צעירים העור מצליח להסיר באופן טבעי מיליוני תאי עור מתים. עם השנים החשיפה לשמש, זיהום אוויר והתבגרות העור פוגמת ביכולת העור להסיר את תאי העור המתים. שפשוף העור, יעיל ככל שיהיה, לא יצליח לחדור אל תאי העור ולשחרר את החסימות המונעות מהעור להשיל את העור המת.
חומצות אלפא וביטא הידרוקסי הן בעלות מולקולות קטנות מספיק בכדי לחדור אל תוך תאי העור ולהמיס את החסימות המונעות מהעור להשיל את העור המת.
חומצת אלפא הידרוקסית חושפת עור חדש, בכל טיפול, כך שלאורך זמן גוון העור נעשה אחיד וזוהר.

האם שימוש בחומצות אלפא ובטא הידרוקסיות טובות לעור הפנים שלך?

חמוצות אלפא ובטא הידרוקסי נמצאות באופן טבעי בפירות שונים, בפירות הדר, בתפוחים, בענבים, בקנה סוכר, בקליפה העץ הערבה ועוד. השימוש בחומצות האלפא הידרוקסי נעשה עוד בימי קדם ומוזכרות בהיסטוריה. המפורסם שבהם הוא פולחן היופי של קליאופטרה כשטבלה את גופה באמבט חלב (חומצה לקטית).גם היום עדין משתמשים בשיטות מסורתיות אלה בבתי ספא ברחבי העולם, טיפול פילינג לפנים מקליפות ענבים ושימוש בטיפות לימון להבהרת כתמי שמש.

טיפול בפילינג עמוק לפנים גליקולט AHA של תפוח :

פילינג עמוק לפנים גליקולט מכיל 4 סוגים של חומצות בריכוז של 15% ממיס את השכבה העור המתה העליונה (הקרנית), על ידי כך מאפשר לעור לספוח לחות וחומרים פעילים, בקלות רבה ומעניק לעור רעננות, זוהר, ברק וחיוניות.

חומצה סליצילית (Salicylic Acid) – חומצה אורגנית הנמצאת בריכוז גבוה בקליפת עץ הערבה. מסייעת בהתרופפות העור החיבור בין שכבות העור החיצוני, מנקה נקבוביות חסומות, מעודדת התחדשות תאי העור, מסייעת בטיפול באקנה.

חומצה גליקולית – חומצת אלפא שמקורה מקני סוכר, הממיסה את השכבה תאי העור המתים שהצטברו על פני השטח ומאפשר לשכבת עור חדשה לעלות על פני השטח.

חומצה ריטונאית (Retionoic Acid) – נגזרת של ויטמין A. מסייעת לעור מתבגר בחידוש תאי האפידרמיס ובמזעור נזקים בעור.

חומצה לקטית (Lactic Acid )- בעבר מקורה היה מחלב, כיום עשויה מלקטוז ממקור סינתטי, בכדי ליהנות מיתרונותיו לעור מבלי לחשוש מרגישות לחלב ונבלי לפגוע בבעלי חיים (vegan friendly). תפקידה של חומצה זו הוא להגביר את הלחות בעור (NMF) ולהגן על המעטפת חומציות של העור.

אנחנו בתפוח טכנולוגיות טבעיות, פיתחנו פורמולה ייחודית זו המשולבת מס’ חומצות בו זמנית המשפרות את תוצאות הטיפול , תוך שימור התכונות הטבעיות של הרכיבים . בנוסף הפורמולה מועשרת בגופרית, בוויטמין E ובתמציות פרחים טבעיות כגון: פרח הבורית הרפואית, תמצית פרח גינקו בילובה, פרח קלנדולה.

תוצאות הטיפול:

בעת הטיפול:

יתכן ותחושי צריבה ואדמומיות, אשר טבעיים ותקינים לשגרת הטיפול. תחושות אלו יפסקו בסיום הטיפול.

לייעוץ חינם ומידע  נוסף  אפשר להתקשר ל 1-700-70-74-78 או 0526993081

תוכן עניינים

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן