⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

חווית הלידה היא חוויה עוצמתית הן מבחינה ריגשית והן מבחינה גופנית. גופך יצר חיים חדשים וכעת צריך לבצע שיקום הגוף לאחר לידה, עליו לחזור למצבו הטבעי. דימום, עומס הרמונים ושעות שינה מעטות מאוד אופיניות לתקופה זו.

מייד לאחר הלידה

צפוי דימום למשך 2-6 שבועות שבהם הגוף נפטר מהדם ומהרקמות שהיו ברחם. הדימום הרב, התכווצות הרחם והנקת התינוק מקשים ומכבידים על היולדות ועל גופן. אנו בתפוח טכנולוגיות חושבים שאישה חזקה ובריאה מייצרת חלב עשיר לתינוק, לכן את התמצית הטבעית “מאמי בסט” העשרנו גם בתרכובת צמחים שמגבירים את ייצור החלב, וגם בצמחים שמחזקים את גופה של היולדת.

  1. מאמי בסט – הגברת חלב אם וחיזוק היולדת: 

סרפד – עשיר בסידן, ברזל, זרחן ואבץ, מחזק את הכליות ואת המערכת החיסונית.

גדילן מצוי – נוגד חמצון, מנקה את הכבד, מסייע בהורדת הכולסטרול בדם ומשפר ספיגה של ויטמנים ומינרלים. 

זרעי שומר – הגברת חלב אם, הרגעה והרפייה והסדרת תהליכי עיכול. חילבה – מגביר חלב בהנקה, מפחית סוכר בדם, משפר תהליכי עיכול וספיגה, מפחית כמות שומנים בדם, אנטי דלקתי ומרגיע. שיח אברהם – מסייע במגוון רחב של בעיות גינקולוגיות, איזון הורמונלי של אסטרוגן, פרוגסטרון ופרולקטין, מגביר תהליכי עיכול וממריץ את זרימת החלב בהנקה.ורבנה – חיזוק מערכתי לאחר לידה, מרגיע, משפר תהליכי עיכול, מגן ומשקם רקמות הכבד, מגביר חלב בהנקה, אנטי דלקתי.

זרעי כוסברה – מכילים אחוז גבוה של ויטמין A, ויטמין B, סידן, ברזל, מגנזיום ומינרלים, מרגיע את הקיבה ומנקה את הכבד.שוש קירח – אנטי דלקתי, מחזק את מערכת החיסון, מחזק תהליכי עיכול וספיגה.

2. קרם למניעת סימני מתיחה :

המתחות העור בעת ההריון והתכווצותו למעשה גורמים לשינוי מרקם העור ואחידותו. גם כשעורך מתכווץ חזרה, חשוב להעניק לו ה”עזרה” הדרושה על מנת שמרקמו יחזור למצב הטוב ביותר.

קרם למניעת סימני מתיחה של תפוח, מכיל את 6 השמנים: שמן שקדים, חמאת שיאה, שמן חוחובה, שמן נבט חיטה, שמן אבוקדו שמן אבליפחה. לטשטוש סימני מתיחה שנוצרו והמרצת התחדשות  תאי העור. אנו ממליצים למרוח את הבטן, ירכיים, שדיים ואזורים בעלי נטיה לסימני מתיחה. פעמיים ביום בוקר וערב עד לירידתה של הבטן. 

3. סבון גוף לטיפול בצלוליטיס :צלוליטיקס”:

תחליב סבון גוף לטיפול בצלוליטיס ולשיפור מרקם העור. מכיל תערובת של גרגירי צלולוז ותמציות שמנים לניקוי ולמיצוק מרקם העור.

4. סרום רימונים משקם:

במהלך ההריון ריבוי ההורמונים והחשיפה לשמש, עלולה להשאיר סימני פיגמנטציה על עור הפנים. הרימון ידוע כפרי בעל סגולות מרפאות רבות בזכות הריכוז הגבוה בתכולתו של נוגדי חמצון רבי עוצמה (הקרויים פוליפנולים) המאזנים את הלחות בעור, מבהירים כתמים ומגן על העור מנזקים סביבתיים. סרום רימונים משקם עור יבש וחסר ברק, מטפחת את העור ומעניק רכות קטיפתית.

5. סרום ויטמין C – 

סרום ויטמין C הוא סרום המועשר בשמנים טבעיים ובנוגדי חמצון שהעור הפנים שלך זקוק להם בעת שיקומו לאחר לידה. ויטמין סי הוא מאוד חיוני לתהליך יצור הקולגן בעור ולשיקומו מנזקי שמש. אנו ממליצים לשלב את סרום ויטמין C עם קרם לחות ויטמין C  להשלמת הטיפול ולקבלת תוצאות , כך העור מקבל את כל הוויטמנים הדרושים לשיקומו בקצב הדרוש לו. 

סדרה “מתנה ליולדת” : במחיר מבצע ללקוחות תפוח

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן