⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

היתרונות בפילינג טבעי לפנים

פילינג טבעי לפנים נחשב לחשוב ביותר בתחום טיפוח העור. הוא מביא עימו דרך עדינה אך יעילה לשמירה על עור בריא וזוהר. שלא כמו פילינג כימי, פילינג טבעי מסתמך על מרכיבים טבעיים כדי להסיר תאי עור מתים. 

מהו פילינג טבעי?

אז מהו בעצם פילינג טבעי לפנים? הפילינג הטבעי כרוך בשימוש בחומרים “רכים” כגון חומצות טבעיות כדי להסיר תאי עור מתים מפני השטח של הפנים. תהליך זה ניתן להשיג באמצעים שונים, כגון שימוש בקרצוף הפנים עם דגנים, שימוש באנזימים מפירות, או חומרים חומציים קלים שמקורם טבעי. פילינג כזה עומד בניגוד לפילינג כימי, שלרוב כולל שימוש בחומצות סינתטיות חזקות הרבה יותר.

הפילוסופיה מאחורי פילינג לפנים בשיטה הטבעית מבוססת על רתימת כוחו העדין של הטבע כדי לחדש ולרענן את העור. זה פתרון שמתאים למי שמעדיפים גישה הוליסטית לטיפוח העור או לבעלי ובעלות עור רגיש שמגיב לא טוב לאחר טיפולים כימיים קשים. בין המרכיבים שיכולים להתאים: קליפות טבעיות, סוכר, מלח, קפה טחון, שיבולת שועל ואנזימי פירות. אלה דוגמאות לחומרים הידועים בתכונות הפילינג העדינות שלהם.

שלל יתרונות של פילינג טבעי לפנים

אחד היתרונות העיקריים של פילינג טבעי לפנים הוא שיפור מרקם העור. על ידי הסרה קבועה של תאי עור מתים, פילינג עוזר להחליק ולרכך את העור. בכך הופך אותו לאחיד ומעודן יותר. יתרון נוסף הוא הבהרת העור. על ידי פתיחת סתימות בנקבוביות והפחתת אקנה, פילינג טבעי יכול לעזור לקבל עור נקי יותר וללא פגמים.

אגב, זה עובד נהדר בשילוב מסכה לפנים. פילינג טבעי מגביר את לחות העור. על ידי הסרת השכבה החיצונית של תאי העור, מוצרי לחות יכולים לחדור עמוק יותר וביעילות. תהליך זה משפר את הבריאות והחיוניות של העור. בנוסף, פילינג משפר זרימת דם, מוביל לברק טבעי ומסייע בתהליכי התחדשות וריפוי העור. פילינג טבעי יכול להיות בעל השפעות אנטי אייג’ינג, שכן הוא ממריץ את תחלופת התאים ועוזר לקבל עור רענן וצעיר.

בחירת הפילינג הטבעי הנכון לסוג העור שלך

בחירת פילינג טבעי לפנים שמתאים אישית מקטין גירויים בעור. לעור רגיש, פילינג עדין כמו טיפול בשיבולת שועל או שקדים טחונים יהיה אידיאלי. עור שמן ונוטה לאקנה ופצעונים עשוי להפיק תועלת מפילינג על בסיס אנזימים מפירות. הם יכולים לעזור לווסת את ייצור השמן בעור ולמנוע התפרצויות אקנה. לבעלי עור יבש או בגיל מבוגר, תכשירי פילינג מבוססי סוכר או עם שמנים טבעיים יכולים לספק גם פילינג וגם לחות. חשוב לקחת בחשבון את הפירוט המרכיבים. למשל דגנים עדינים הם בדרך כלל בטוחים יותר. 

שיטות עבודה מומלצות לפילינג טבעי

פילינג טבעי לפנים יצליח לא רק בגלל החומר אלא גם בעזרת שיטת עבודה נכונה. תנועות סיבוביות עדינות הן המפתח למניעת גירוי בעור. חשוב להגביל את הפילינג למספר פעמים בשבוע, כדי למנוע תופעה של הסרת יותר מדי מהשמנים הטבעיים של העור וגם למנוע רגישות.

לאחר הפילינג, רצוי להשתמש בפתרונות ייעודיים, מוצרי קוסמטיקה מקצועיים ומשלימים. למשל קרם לחות טוב עוזר להרגיע ולהגן על שכבת העור החדשה. חשוב גם לשים לב לחשיפה לשמש ולהשתמש בקרם הגנה. זיכרו שעור שזה עתה עבר קילוף עלול להיות רגיש במיוחד לנזקי קרינת השמש. 

אם כן, פילינג טבעי הוא תוספת חשובה לכל שגרת טיפוח עור. יש בו יתרונות רבים, שיפור מרקם העור, הבהרת כתמים, תוספת לחות ואנטי אייג’ינג. בחירת הפילינג המתאים לסוג העור והקפדה על שיטות עבודה מומלצות – כך מקבלים עור בריא, נעים למגע וזוהר יותר.

/ 5.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן