⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

טיפולי פנים בהריון

ההריון הוא אחת התקופות הכי קסומות שעוברות על הגוף הנשי, אך אי אפשר להתכחש לכך שמדובר גם בתקופה די מאתגרת: הגוף משתנה בצורה בלתי רגילה, חיים של ממש מתפתחים בתוכך ונשים רבות חוות קושי להתחבר לעצמן ואל הגוף החדש שלהן. בכדי להתמודד עם המצב, רבות בוחרות דווקא בתשעת החודשים האלו לפנק את עצמן ולהשקיע בדברים שעושים להן טוב, בין אם מדובר בתחביבים, אוכל או טיפוח.

עם זאת, הטיפולים הקוסמטיים השונים שנבצע בשגרה לא תמיד מתאימים לתקופת ההיריון וההגבלות השונות החל בתוכו. בדיוק מהסיבה הזו חשוב להכיר את ההבדלים ואת השילובים שמתאימים למי שנמצאת בתשעת החודשים המיוחדים של חייה, והפעם החלטנו לשים את הדגש על טיפולי הפנים.

האם אפשר לעשות טיפולי פנים בהיריון?

כמובן שכן! לצערנו, לנשים רבות יש איזושהי סטיגמה שאי אפשר לבצע טיפולי פנים בהיריון, מתוך איזשהו חשש שזה יפריע לעובר או חלילה יפגע בו באיזושהי צורה. כל אנשי המקצוע מסכימים כי אין שום מנוס מלבצע טיפולי פנים בתקופת ההיריון, משום שהרוב המכריע של טיפולים אלו אינו מגיע למחזור הדם ובכך אינו יכול להשפיע על העובר המתפתח.

בנוסף, מחקרים רבים הראו כי טיפולים אלו עוזרים לאם לעתיד גם מבחינה נפשית: עוזרים לה להרגיש שהיא משקיעה גם בעצמה ומרגישה טוב עם הגוף שלה בזמן הלא רגיל הזה.

מדוע נשים רבות כל כך מתעניינות בטיפולי פנים בזמן ההיריון?

כפי שאזור הבטן משתנה בתקופה הזו, מה שגורם לנשים רבים לחפש אחר קרם לסימני מתיחה בהריון, כך גם עור הפנים. השינויים ההורמונליים העצימים שהגוף מתמודד אותם יכול להוביל למגוון רחב של שינויים במרקם העור, פצעים ואפילו הופעה מחודשת של אקנה או תופעות עור שהצלחנו למגר בעבר. 

על מנת שהעור יוכל לחזור לעצמו בימים שלאחר הלידה, מומלץ לטפל בתופעות השונות מהר ככל האפשר ובאופן מקצועי. זוהי הסיבה שבגללה נשים רבות בוחרות לפקוד את הקוסמטיקאיות שלהן גם בזמן ההיריון, על מנת לוודא שהגוף והנפש כאחד נמצאים במיטבם. 

באלו מוצרי טיפוח לפנים כדאי להשתמש בהיריון?

אם בימי שגרה אנחנו ממליצים לכם להשתמש בתכשירים קוסמטיים איכותיים וטבעיים ככל האפשר – בתקופת ההריון ההמלצה הזו תקפה שבעתיים.

בשביל שתוכלי להיות בטוחה שאת מקרבת לגוף שלך רק חומרים מוכרים שיעשו לך טוב, חשוב שתשמשי במוצרי טיפוח כמו קרמים, סרומים ותכשירים שלוקחים את כל הטוב שהטבע נתן לנו ושמו אותם בבקבוק. לא משנה אם מדובר בקרם לחות לפנים, סרום לשקיות העיניים או אפילו פילינג – ההמלצה שלנו היא תמיד לבחור במוצרים שהכי קרובים לטבע.

האם ניתן לעשת טיפולי פנים בהיריון גם בבית?

כמובן שכן! ההמלצה שלנו היא שלפחות בפעמים הראשונות תיגשי לאשת מקצוע שתוכל להכווין אותך, אך שגרת הטיפוח צריכה להמשיך גם כשאת נמצאת לבד במקום הבטוח שלך.

ברגע שתמצאי את התכשירים שעושים לך נעים ומיטביים עם העור שלך תוכלי לפנק את עצמך (או לגרום לבן / בת הזוג לפנק אותך) בטיפולים ומסאג׳ים עדינים לפני שיגרמו לך לעצום עיניים, להירגע ולהתרכז בעצמך ובמעשה המדהים שאת עושה בעולם הזה. 

אנחנו ב״Tapuach״ מאחלים לך היריון קל ומשעמם, כזה שיאפשר לך גם לעשות המון טוב לעצמך, הן לגוף והן לנפש. אנחנו מזמינים אותך להיכנס למחלקת מוצרי ההיריון שלנו, שם תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשירים וקרמים שהכי מומלצים לשימוש בתקופה זו. במידה ויש לך שאלות או שאת זקוקה להמלצה אישית, תמיד תוכלי לפנות אלינו באמצעות הוואטספ.

/ 5.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן