⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

אימהות רבות בוחרות להניק את תינוקן בשל ערכו התזונתי של חלב האם ומרכיביו, אך עסוקות בשאלה:

האם התינוק מקבל מספיק מזון? האם החלב איכותי דיו לענות על צרכיו בחודשים הראשונים לחייו? 

בשנה הראשונה לחייו אין לתינוק כל הגנה מפני פולשים. למעשה, אין לו מערכת חיסונית, נוגדנים או מיצי קיבה. חיידק הביפידו (Bifido bacterium) שבגופו של התינוק ניזון מהסוכר שמגיע מחלב האם, מתרבה במערכת העיכול של התינוק ולזמן מה לא משאיר מקום לאף חיידק אחר להתקיים שם. חיידק זה הוא היחיד שיכול לפרק את הסוכרים שבחלב האם, וכל שאר החיידקים שמגיעים לאזור גוועים ומתים. כך למעשה ההנקה מעניקה לילדך הגנה פיזיולוגית חשובה מפני אלרגיות, דלקות אוזניים, מחלות נשימה, שלשולים, זיהומים ומחלות נוספות.

בהניקך את תינוקך את גם מעשירה את גופו בברזל ותומכת בפיתוח מערכת העיכול שלו.

בנוסף מחקרים מראים כי בקרב נשים מניקות ישנה שכיחות פחותה של סרטן השד, סרטן השחלות, ואף שכיחות מופחתת של שברים בעצמות בגיל המבוגר עקב בריחת סידן.

אז למה להניק ?

קרבה: במהלך 9 חודש הריון התינוק שוכן בתוך גוף האישה, הניתוק בעת הלידה והיציאה אל העולם קשה לתינוק בחודשים הראשונים לחייו, לכן הקרבה לאם ולחום גופה מספק לו תחושת רוגע ובטחון. מעבר לכך עבור האם הנקה יוצרת סוג אחר של קרבה בין אם לתינוק, זמן ההנקה הינו זמן בו ישנו חיבור אמיתי בין גוף לגוף, בין נפש לנפש.אמהות מניקות רבות מעידות על קשר נפשי עמוק ושורשי בין האם לתינוק ועל סיפוק רב. 

בריאות: תינוקות יונקים סובלים באופן משמעותי פחות ממחלות זיהומיות של מערכת העיכול, דלקות אוזניים, זיהומים של דרכי הנשימה התחתונות, זיהומים בדרכי השתן, דלקת קרום המוח ומחלות זיהומיות אחרות.נוסף לכך מחקרים מראים כי להנקה יתרונות אינטלקטואלים, הפחתת הסיכון למוות בעריסה.

לאם המניקה: כאמור, נמצא כי בקרב נשים מניקות הסיכוי לחלות בסרטן השד, השחלות ובריחת סידן נמוך מאשר בקרב נשים שאינן מניקות. הנקה תורמת לכיווץ הרחם ובעת ההנקה אנו שורפים כמות קלוריות מוגברת מה שמסייע בחזרה לגזרה.

כלכלה: חלב אם נוצר בתהליך טבעי בגוף האם המניקה ואינו עולה כסף.

ומה קורה אם אין לי חלב?

 

סיבות רבות  למחסור בחלב נובעות מהחשש עצמו מההנקה. ייצור החלב הוא פעולה שמתחילה מפקודה שניתנת לגוף דרך המוח שלנו. חשוב מאוד לא לחשוש מכך, שכן גוף האישה הוא מופלא ועבר 200 שנות אבולוציה והוא מסוגל לייצר חלב בכמות שמתאימה לתינוק בדיוק לפי גילו, הן מבחינת הכמות הדרושה לו והן מבחינת המרכיבים החיוניים להתפתחותו התקינה.

יתרה מזאת, כאשר הגוף נתקל במרכיב חסר לייצור החלב הוא ייקח את המרכיבים מגוף האישה, דבר שעלול לגרום לנזק בריאותי עבורה. לכן חשוב מאוד להעניק לגוף את הכלים הדרושים לייצור חלב עשיר ומזין לא רק עבורו, אלא גם עבורך. להלן המלצות כיצד להתנהל ולהישמר בתקופת ההנקה.

  1. שינה מרובה וסביבה רגועה – גוף האדם זקוק לשמונה שעות שינה בלילה כדי לאפשר לחילוף החומרים להתנהל כשורה. על אחת כמה וכמה אצל אישה שעברה לידה. לכן חשוב מאוד לתת לגוף פרקי מנוחה בין הנקה להנקה כדי שייצור חלב האם ותהליך שיקום הגוף ייעשה באופן תקין.
  2. תזונה מאוזנת ועשירה בברזל – ארוחות מסודרות ועשירות בסידן, חלבון, פחמימה, שומן ופירות וירקות בשילוב מיצוי צמחים ” מאמי בסט” 4-3 פעמים ביום 20 דקות לפני ההנקה תסייע בהגברת ייצור החלב עבור התינוק ועבורך ותסייע בחיזוק מערכת כלי הדם והכבד של האם.
  3. שתייה מרובה של נוזלים – חשוב מאוד להקפיד על שתייה מרובה של נוזלים.  לפחות 2 ליטר ביום.
  4. לאחר ההנקה לשאוב על ריק, כדי להגביר את יצור החלב לקפיצות הגדילה. בתקופות של קפיצת גדילה הקורות סביב גיל שישה שבועות, שלושה חודשים וחצי שנה התינוק ידרוש לינוק יותר פעמים, קפיצת הגדילה בעצם מאותתת לאם כי התינוק זקוק ליותר חלב.

הערה חשובה: גודל הקיבה של התינוק, היא בגודל של אגרוף קפוץ של ידו. לכן הוא לא צריך לאכול כמות גדולה של חלב. הגוף שלך מיצר בדיוק את הכמות שדרושה לו. האמיני בעצמך!

חברת תפוח טכנולוגיות טבעיות מתמחה בפיתוח מוצרים דרמטולוגיים טבעיים ותכשירים על בסיס צמחי מרפא טיפוליים עבורך ועבור ילדך. האני מאמין שלנו הוא למצוא עבור הלקוחות שלנו פתרונות טבעיים שיסייעו לנהל אורך חיים בריא. אנו מאמינים כי חלב אם הוא המזון הטוב ביותר עבור תינוקך, הן מבחינת הערכים התזונתיים שלו והן מבחינת הקשר החזק שנוצר ביניכם בעת ההנקה.

מאמי בסט

הוא מיצוי צמחי ל – הגברת והעשרת החלב. תמצית צמחים טבעית לאם המניקה, להגברה והעשרת חלב אם. תערובת תמציות צמחי מרפא הידועים בספרות המקצועית כמסייעים להגברת והעשרת חלב אם, תומכים כבר מתחילת ההנקה, בתקופת “קפיצות הגדילה” ובתקופות של לחץ ו/או מחסור בשינה, כמו כן מסייע בשאיבה של חלב אם בתקופות של חזרה לעבודה ו/או ללימודים. מומלץ לשימוש בשבועות הראשונים להנקה ובהמשך על פי הצורך.
התערובת עשירה במינרלים, ברזל, ובוויטמינים, המקלים על מערכת העיכול של האם והתינוק.

מכיל:

  • סרפד: עלי הסרפד, עשירים מאד בסידן, בכלורופיל, בבטא קרוטן, בוויטמין C, בוויטמין E ובמינרלים, שונים כמו ברזל וסיליקה. ושתיית החליטה שקולה למעשה לנטילת מולטי יטמין טוב. הסרפד מסייע גם בהפחתת הדימום שלאחר הלידה.
  • שומר: מסייע בהקלה על מערכת העיכול, סופח גזים מחטא ומניב חלב.
  • שוש קירח: מסייע בהזנה חיזוק ושיקום של הגוף.
  • זרעי כוסברה: זרעי הכוסברה מחזקים את מערכת החיסון ומטפלים בזיהומים ומסייעים למערכת העיכול לפנות גזים כלואים.
  • וורבנה: לוורבנה השפעה רחבה על רוב מערכות הגוף, מסייעת בטיפול בכאבי ראש, זירוז החלמת פצעים, רגיעה בשינה ותפוקת חלב
  • חילבה: לחילבה תכונות חיוביות רבות הבולטות בהן מניעת ייצור כולסטרול וספיגתו, ייצור אינסולין, עידוד הפרשת חלב אם
  • אניס: סודו של האניס הוא ביכולתו להקל על כאבים בסמפונות, וספיחת גזים
  • גדילן: מסייע בספיחת רעלים, מעודד צמיחת תאי כבד, מעורר מחזק, מחזק את המחזור ומסייע בייתור תפוקת החלב.

הסינרגיה המושלמת בין הצמחים מביאה לתוצאה אפקטיבית ונכונה.

מומלץ לשימוש כ- 20 דק` לפני הנקה מספר פעמים ביום (3-4), כ-30 טיפות בכוס מים חמים או חליטת צמחים. יעיל במיוחד בתקופות של קפיצות גדילה, לחץ ומחסור שינה של האם. מומלץ לשימוש על ידי יועצות הנקה להגברה והעשרת חלב האם.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן