⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

מוצרים לטיפוח הפנים

בוודאי לא תופתעו כשנגיד לכם שמוצרים לטיפוח הפנים היא כנראה קטגורית מוצרי הטיפוח הפופולארית ביותר בעולם. נשים וגברים כאחד נוהרים לחנויות בחיפוש אחר מוצרים שיעזרו להם למצק את מראה העור, להחליק קמטים לא רצויים ולהחזיר לעצמם מראה עור פנים בריא ורענן יותר. עם זאת, פעמים רבות אותם אנשים כלל לא מתמצאים בכל תכשירי הטיפול הקיימים, ולא פעם עלולים למצוא את עצמם עם מוצרים שלא מתאימים לסוג העור שלהם.

במידה וגם אתם רוצים להימנע מטעויות, כדאי שתמשיכו לקרוא. אספנו לכם כאן המון מידע חשוב שכדאי להכיר אודות מוצרי טיפוח פנים.

אילו מוצרים לטיפוח הפנים קיימים היום בשוק?

שוק הטיפוח הישראלי והעולמי מלא במוצרים חדשניים שיוכלו לעזור לכם לטפח ולשפר את מראה הפנים שלכם. לא משנה מהו הפקטור שאתם רוצים לשדרג בפנים שלכם, בין אם בהזנת העור, שיקום שלו בעקבות מצבים שונים או פשוט לשפר את הנראות שלו – תוכלו למצוא בקלות ובמהירות מוצרי טיפוח שיעניקו לכם את התוצאה הרצויה. החל מסבוני פנים, דרך פילינג עמוק שיחדש את רקמות העור, קרמים שונים, מסכות ותכשירים המיועדים לאיברים שונים בפנים: הטכנולוגיה של 2023 מעניקה פתרונות כמעט לכל בקשה.

מהו ההבדל בין סרום לפנים לקרם פנים?

לא מעט אנשים מתקשים להבין מהו ההבדל בין סרום לפנים לקרם פנים. לכאורה, מדובר במוצרים די דומים שיכולים להיראות אפילו זהים למי שלא בקיא בתחום, אך עדיין שניהם מעניקים לעור שירות אחר לחלוטין.

ההבדל המהותי ביותר בין שני המוצרים האלו היא הצפיפות המולקולרית שלו, כלומר מהו הגודל של כל מולקולה בתכשיר. ככל שהמולקולה קטנה יותר – כך היא יכולה לחדור בצורה טובה יותר לשכבות העור העמוקות. כאשר משווים בין המוצרים, ניתן לראות כי המולקולות של סרומים הן קטנות יותר, מה שהופך אותם לתכשיר אידיאלי לטיפול בשכבות עור עמוקות יותר. לעומת זאת, קרם לפנים מיועד לטיפול בשכבות העור העליונות יותר משום שהמולקולות הפנימיות שלו גדולות יותר. 

האם כל מוצרי הטיפוח לפנים מתאימים לכל אחד ואחת?

לא ולא! לכל אחד מאיתנו יש סוג עור שונה, רגישויות שונות, העדפות שונות בכל הנוגע למרקמים, ריחות וכן הלאה. זוהי גם הסיבה שהשוק מוצף בתכשירים מגוונים כל כך: חשוב לנו להציע לכל אחד ואחת את המוצרים הטובים ביותר בשבילו. חשוב לדעת כי לא כל מוצר מתאים לכל אחד, וכי עליכם לחפש ולמצוא את המוצר שיעשה לכם הכי טוב שאפשר. ההמלצה שלנו? הגיעו לאבחון עור אצל קוסמטיקאית שתעזור לכם לאפיין את העור שלכם ולמצוא את התכשירים הטובים עבורכם בקלות. 

האם ישנם מוצרים לטיפול בקמטים?

בוודאי שכן! הרצון לטיפול בקמטים הוא הרצון שמוביל לא מעט אנשים לחפש מוצרי טיפוח פנים מלכתחילה, ותעשיית הקוסמטיקה לא משאירה אותם מאחור. בשוק של היום ניתן למצוא לא מעט סרומים, קרמים ומסכות שמצהירות על עצמן כי הן יכולות לסייע להעלים קמטים שונים, כך שבעזרת מחקר קטן תוכלו למצוא בקלות את המוצר שהכי מתאים לכם.  

האם כדאי לשלב מוצרי טיפוח פנים יחד עם טיפולים מקצועיים אצל קוסמטיקאית?

אכן כן. טיפולים באמצעות מוצרי טיפוח פנים הם פעמים רבות טיפולים משלימים או מלווים לטיפולים עמוקים יותר המתבצעים בקליניקה. יתרה מזאת, נשות המקצוע לרוב יתאימו עבורכם מוצרים שימשיכו את העבודה המעמיקה שעשיתם בקליניקה לאורך זמן. לכן, אם הקוסמטיקאית שלכם ממליצה לכם להשתמש בתכשיר טיפוח פנים מסוים, כדאי להקשיב לה ולשלב אותו בשגרת הטיפוח היום-יומית שלכם באופן קבוע. 

/ 5.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן