⚪ משלוח חינם ברכישה מעל 299 ש”ח! ⚪

סימני מתיחה לבנים – ככה תעלימו אותם

סימני מתיחה המופיעים כפסים לבנים על פני העור מהווים בעיה נפוצה ברמה האסתטית אצל אנשים רבים. סימנים אלו נובעים לרוב מירידה חדה במשקל או לאחר הריונות. היא נפוצה יותר אצל נשים בגלל שהעור שלהן דק יותר. למרות שמבחינה בריאותית אינם מזיקים כלל, הרי שהמראה שלהם גורם למבוכה רבה ופוגע בדימוי העצמי. אך משמח לדעת כי יש שיטות טיפול ומוצרי קוסמטיקה המטשטשים ומעלימים את אותם סימנים עיקשים.

כיצד נוצרים סימני מתיחה לבנים

סימני המתיחה מופיעים כפסים לבנים והם תוצר של שינויים דרסטיים במבנה הגוף. כאשר נפח הגוף משתנה במהירות, סיבי אלסטין וקולגן, המרכיבים את רקמת העור ואחראים על גמישותו וחוזקו, מנסים להתאים עצמם לנפח החדש. הדבר יוצר קרע בשכבת העור הפנימית ומתבטא בסימני המתיחה על פני העור.

סימני מתיחה לבנים


בעיקרון הקרע שנוצר אינו ניתן לאיחוי, כך שאין פתרון רפואי מוחלט להעלמת סימני מתיחה לבנים. אך בהחלט ניתן לשפר את מראה העור ולטשטש את הסימנים.
סימני מתיחה לבנים נפוצים בעיקר באזורי הירכיים והבטן אך הם יכולים להופיע גם על הזרועות ובחזה.
הסיבות להופעתם הם לרוב כתוצאה מירידות ועליות דרסטיות במשקל ובשל היריון. הם עלולים להופיע גם אצל צעירים בגלל שינויים הורמונאליים או נטייה גנטית.

טיפול להעלמת סימני מתיחה

אחת השיטות הנגישות והחסכוניות ביותר להפחתת המראה של סימני מתיחה לבנים היא באמצעות קרמים ייעודיים מיוחדים. קרמים אלו מיוצרים עם מרכיבים פעילים המשפרים את מרקם העור ואת גמישותו. כאשר מבקשים לעשות טיפול בסימני מתיחה באמצעות קרם לסימני מתיחה, מומלץ להשתמש במוצרים המכילים מרכיבים כמו רטינול, חומצה היאלורונית ופפטידים. רכיבים אלו מסיעים בייצור הקולגן ובהוספת לחות לעור ומקדמים את הריפוי הטבעי שלו.

בכדי להשתמש ביעילות עם קרם להעלמת סימני מתיחה, חשוב לבצע את השלבים הבאים:

  • לנקות היטב את האזור בו מופיעים הסימנים.
  • למרוח את הקרם בעדינות ולעסות אותו אל תוך העור בתנועות סיבוביות.
  • לשמור על עקביות במריחת הקרם, וגם אם לא רואים תוצאות באופן מידי, להתאזר בסבלנות. יכולים לקחת מספר שבועות עד שמבחינים בתוצאות הטיפול.


טיפול באמצעות מוצרי קוסמטיקה מקצועיים כגון קרמים או תחליבים היא הדרך הפופולארית והאפקטיבית ביותר לטיפול בסימני מתיחה. זאת משום שהמוצרים נגישים וניתנים לשימוש לאורך זמן. בנוסף, הטיפול עם קרם מלמד את העור להיות אלסטי, וכך בכל ירידה במשקל לא צריך לבצע טיפולים פולשניים ודרסטיים כגון הזרקה, לייזר, פילינג כימי או טיפול בגלי רדיו.
לצד רכיבים פעילים אשר אפקטיביים לטשטוש והעלמת סימני מתיחה לבנים, גם שימוש בקרמים על בסיס חומרים טבעיים מאוד מומלץ, הן כמוצרים מונעים והן כטיפול. שמני וויטמינים ומשחות טבעיות בריכוזים גבוהים מאד אפקטיביים לטיפול בסימני מתיחה. אלו הם:
ויטמין C, שמן חוחובה, אלוורה טבעית, קולגן ואלסטין מומסים, ויטמין E טבעי, שמן גרעיני בורג’, חומצה אולאית המופקת משמן זית, שמן פולי סויה וטריגליצריד הקפריליס המופק משמן קוקוס.

סיכום

לסיכום, סימני מתיחה לבנים אפשר בהחלט להפחית, לטשטש ולהעלים. קרמים בעלי רכיבים פעילים, מוצרים על בסיס שמנים וויטמינים טבעים, מוצרי קוסמטיקה רפואיים ומקצועיים, כל אלו יכולים לשפר באופן ניכר את מרקם העור ולהפחית את נראות הסימנים. המפתח להצלחה הוא סבלנות ועקביות, מניעה וטיפול. לכל אדם יש סוג עור ייחודי וכדאי להתאים את התכשירים באופן מקצועי לכל סוג. עם התמדה ובחירת הטיפול הנכון אפשר להיפרד מסימני המתיחה, להחזיר את המראה החלק והבריא לעור ואיתו את הביטחון.

/ 5.

עגלת קניות0
There are no products in the cart!
דילוג לתוכן